Goygoycu.com

Akıllara Zarar, Gözlere Şenlik

Kristen Stewart: Angelina Jolie gibi olmak istemiyorum

Share Button

Kristen Stewart Sari Ceket

Twilight filmi geçtiğimiz sene dünya çapında yaklaşık 400 milyon $ gişe yaptı ve tüm dünyadan hayran ağına sahip oldu. Başroldeki Kristen Stewart ise her seferinde şöhreti sevmediğini ifade ediyor.

Kris, BlackBook dergisine,

“Angelina Jolie gibi bir film yıldızı olmak istemiyorum. Ünlü olmanın hiçbir yanı arzu edilir değil. Ben bir oyuncuyum. Herkesin obsesif davranması bana saçma geliyor.”

açıklamasında bulunmuş. Açıkçası bu cümleleri okuyunca k.çımla gülesim geldi. Kristen kim, Angelina Jolie olmak kim? Hiç boşuna uğraşma yavrum istesen de Angelina Jolie, hatta bırak tırnağını olamazsın. O hem vücuduyla, hem güzelliğiyle, hem de oyunculuğuyla senden fersah fersah ötede.

Şimdi yukarıdaki fotoğrafa bakın ve elinizi vicdanına koyarak sorun. İstese Angie’nin tırnağı olabilir mi? Zuahahahaa!

5 Comments

  1. ama yine bnm yapıcağım yorum tarafınızdan yapılmış:D kris yavrum sen lunaparktaki eğlence aynalarını kullanıp orda kendini angelina gibi görüyo olabilirsin ama ne yazık ki gerçekler öyle değil.sen istesende hatta bi taraflarını kassan da angelina zaten olamazsın 😀

  2. shaqshaqchi lafı ağzımdan aldı:)haberin başlığını gördüğüm anda “Angelina’nın tırnağı olsan şükret” diye düşündüm:)bi kere Kristen tipten kaybediyor.Gişe hasılatı yapmış bir filmde oynadı dünyaca ünlü oldu diye kendini dünya güzelleriyle kıyaslamasın.İsterse 100 tane film çeksin…Yarın bir gün Megan Fox’la filan da kıyaslarsa kendini daha çok gülerim…

  3. ahh sana da katılıyorum valla yaa ay şaka gibi ben inanamadım bunu okuyunca .ben inanamadıysam angelina okuduğunda nasıl bi bunalıma girer bilemiyorum.angelina diyo ya hahahaa cidden bi tarafımla gülerim buna 😀

  4. yaa arkiler ağzınızdan balll damlıyooo bu kız kendini bi b*k sanıyooo galübb 😀 iikide twilight de oynamışşş afedersiniiss bierleri kalkmışş ne sanndedi yawww hala kendini angelie ile karşılaştırdığına inanamıyorumm neymişş onun gibi olmak istemiyomuşşşş istesede olamasss şimdiden havalandı napacazz bis bu kızlaa!!! daha bölee mall mal konuşursa ağzına biber sürcemmmxD 😀

  5. mrk etme kristen bizde angelina jolie olmanı istemiyoruz. biz senin olmanı istemioruz. yada 2008 deki haline dönmeni istiyoruz. çok şeymi istiyoruz. evet çok şey istiyoruz.çünkü enkazdan bina yapılmaz sendende hiçbişii olmaz.

Comments are closed.

© 2018 Goygoycu.com

Theme by Anders NorenUp ↑